A csomagolóipar hatalmas átalakuláson megy keresztül, a Z generáció környezettudatos vásárlási szokásai, az EU szigorodó szabályozásai és a körforgásos gazdaság elvei egyszerre formálják át a folyamatokat a gyártástól a dizájnon át a logisztikáig. Sokszor csupán a megvásárolt termékre fókuszálunk és a csomagolás csak a funkcióját látja el, máskor viszont éppen a külső borítás adja el magát a belsőt. A vásárlói szokások változására, a különböző termékkategóriákra, valamint az EU elvárásaira reagálva egy csomagológyártónak innovatív és fenntartható megoldásokban kell gondolkodnia, és szorosra fűzni a partneri kapcsolatait, hogy megfeleljen a jövő kihívásainak. A csomagolóanyagok világáról, a háttérfolyamatokról, valamint a jövőbeli kilátásokról kérdeztük Bódi Szilviát, a DS Smith sales, marketing és innovációs vezetőjét.
Kép és tartalom forrása: portfolio.hu