GPNT INVEST

A magyar hírportál

Vállalati oldalról csak tényszerű alapon érdemes kommunikálni a fenntarthatóságról − A Z generáció bizalmatlanságát nehéz eloszlatni – Forrás: Portfolio.hu
Gazdaság

Vállalati oldalról csak tényszerű alapon érdemes kommunikálni a fenntarthatóságról − A Z generáció bizalmatlanságát nehéz eloszlatni – Forrás: Portfolio.hu

Vállalati szinten őszintén, hitelesen és közérthetően kell kommunikálni a nagyközönséggel, amikor fenntarthatóságról van szó. Emellett a tényszerűség is alapkövetelmény, különösen a Z generáció tagjainak irányában, akik noha érdeklődnek a fenntarthatóság ügye iránt, alapvetően bizalmatlanok – hangzott el a Portfolio Sustainable World 2025 konferencián.

Kép és tartalom forrása: portfolio.hu

Read More

LEAVE A RESPONSE

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük